Regulamin

Szanowni pacjenci! Zapraszamy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 22 612 74 80
Zapisz się na wizytę

Regulamin

Zasady udzielania świadczeń stomatologicznych.

MERADENT jest Niepublicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej działającym na podstawie Zezwolenia Urzędu Marszałkowskiego w Warszawie od 1999 roku, świadczącym usługi w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia oraz komercyjne. Właścicielem gabinetu jest lekarz stomatolog Katarzyna Czerska-Gurzkowska, specjalista stomatologii zachowawczej z endodoncją.

Oferujemy Państwu usługi z zakresu:
– stomatologii zachowawczej, stomatologii dziecięcej, endodoncji (leczeniu kanałowym), protetyki stomatologicznej, chirurgii stomatologicznej i chorób błony śluzowej i przyzębia.

Umawianie pacjentów na wizytę.

Pacjenci zapisywani  są przez asystentkę stomatologiczną w terminach zgodnie z  kolejnością zgłoszeń. Na standardową wizytę przeznaczamy 40 minut. Nie zapisujemy pacjentów na wizyty krótsze niż 15 minut. Lekarz nie udziela konsultacji przez telefon, ani w innym miejscu niż bezpośrednio przy fotelu dentystycznym w gabinecie. Pacjenci z bólem lub wymagający konsultacji stomatologicznej są przyjmowani w dniu zgłoszenia się do gabinetu.

Pierwsza wizyta.

Na pierwszej wizycie pacjent wypełnia Kartę informacyjną dotyczącą zdrowia oraz przedstawia aktualny dowód ubezpieczenia. Po konsultacji stomatologicznej lekarz przedstawi pacjentowi plan leczenia i kosztorys na usługi komercyjne. W przypadku planowanego leczenia protetycznego konieczne jest wpłacenie przez pacjenta zaliczki w wysokości 50% całkowitej wartości pracy protetycznej nie objętej refundacją przez NFZ.

Kolejność przyjmowania pacjentów.

Pierwszeństwo mają osoby zapisane w danym dniu na wizytę. Staramy się robić wszystko, aby nie było opóźnień w przyjmowaniu pacjentów. Niestety czasami występują nieprzewidziane sytuacje i niektóre zabiegi przedłużają się. Dlatego prosimy, aby pacjenci mieli przygotowaną odpowiednią rezerwę czasową na wizytę i ze zrozumieniem podchodzili do kilkuminutowych opóźnień. Osoby wymagające pilnej interwencji lekarskiej zapisujemy na najbliższy wolny termin.

Lista rezerwowa.

Aby przyspieszyć termin wizyty proponujemy zapisanie się na listę rezerwową. Z tej listy wpisujemy pacjenta na pierwsze miejsce zwolnione przez innego pacjenta.

Odwoływanie wizyt.

Prosimy pacjentów o odwoływanie wizyt z jednodniowym wyprzedzeniem, co umożliwi przyjęcie pacjenta z listy rezerwowej.

Spóźnienia na wizytę.

Spóźnienia na wizytę powyżej 15 minut są traktowane jako rezygnacja z wizyty. Po tym czasie przyjmowany jest kolejny zapisany pacjent.

Rękojmia.

W trosce o dobro pacjenta pracownicy i współpracownicy gabinetu wykonują swoje usługi z należytą starannością na najwyższym poziomie. Udzielamy rocznej rękojmi na wykonane w gabinecie wypełnienia oraz uzupełnienia protetyczne. Reklamacja nie jest uwzględniana w przypadku gdy Pacjent:


Powikłania.

W trakcie prowadzenia leczenia dochodzi czasami do powikłań takich jak:

Nie należy planować wizyty u dentysty tuż przed ważnymi wydarzeniami takimi jak wyjazd na urlop czy rodzinna uroczystość.

Przedstawione zasady przyjmowania pacjentów w gabinecie z niewielkimi korektami obowiązują od 1999 roku. Dobrze zorganizowana praca daje możliwość wykonywania świadczeń stomatologicznych na poziomie satysfakcjonującym w najwyższym stopniu zarówno Pacjenta jak i cały personel gabinetu.